onmywaay

Alla inlägg under augusti 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 29 augusti 2013 15:47

Idag är det ingen vanlig dag för i dag är det Liams 20 års daaag!

WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO

                                             Se hela bilden



byee.

Av Alice King yeeh! :3 - 25 augusti 2013 10:59

Tänkte visa några bilder från västkusten,så varsegoda

Av Alice King yeeh! :3 - 25 augusti 2013 10:49

har du sett Katy Perrys musik video på hennes låt Roar?

om du inte har det så borde du checka den, den är helt underbart cool.



SES

Av Alice King yeeh! :3 - 24 augusti 2013 13:07

Tjolahopp! Just nu sitter jag i Stinas säng och har tråkigt, jag sov här från igår .. :D om det är så intressant.
På fredag ska jag på cup någon stans i värden, så det ska bli nice.
Men jag ville bara uppdatera lite eftersom jag typ inte har gjort det dem senast dagarna.
Men jag hoppas att vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 23 augusti 2013 13:31

sitter på balkongen och äter min goda glass :D #glassärgott.

Av Alice King yeeh! :3 - 21 augusti 2013 07:47

till skolan och plågas i skogen i några timmar, yeey.
Roligt eller hur?

Alldså det är inte det att jag inte gillar skogen
utan det är det att jag inte vill till skogen med klassen.
Men ja, jag ville bara uppdatera lite och säga att jag " lever " ..
Men nu ska jag lägga in några random bilder i slutet, ja och så ska jag ju själv klart säga " ses " men det tar vi efter bilderna.

SES

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards