onmywaay

Alla inlägg under april 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 30 april 2013 19:45

Nu är dom klara :3

Av Alice King yeeh! :3 - 30 april 2013 18:45

Tjooh! ;) nu sitter jag i mitt rum och väntar på syrran för vi ska göra cupcakes :3 ,
Idag så ska vi få gäster och se på majbrasa å så :) ..
Det ska bli Nice men nu ska jag baka så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 30 april 2013 17:01

idag är det valborg..

..................

Av Alice King yeeh! :3 - 30 april 2013 13:53

Tjooh! ;) tänkte bara säga att jag ska dra till min kompis nu och att det förmodligen kommer upp en konstig video sen ..
Men jag ville bara att ni skulle veta det men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 29 april 2013 21:10

Tjooh! ;)
Detta blir som vanligt ett tråkigt inlägg men jag har som vanligt inget speciellt att skriva om..


MIN DAG I ORD: Som vanligt vaknade jag och gjorde mig i årdning och så sen gick jag till skolan med min kompis,
Första timmen hadde vi slöjd och sen matte å svenska å sen orkar jag inte skriva resten för jag ä lite lat så ni får föreställa er att jag skrev hela min dag.

Jag har varit med min kompis och vi typ bara spela dator ^.^ ..

Men sen typ klockan 6 så hadde jag som typ på alla måndagar träning ;).


Däh va däh.. Men tänkte passa på att säga att i morgon äre ju Valborg! Yeeh
Och bara så ni vet så när jag skrev att jag skulle passa på att berätta det menade jag inte att ingen annan visste :) just so ju know ( stav)
SES

Av Alice King yeeh! :3 - 28 april 2013 14:42

tänkte berätta lite om vad som har hänt under hälgen typ..

I fredags sov stina hos mig ^.^ vi typ spelade sims å pratade och så....


Och i lödags så var jag stina mamma och mammas kompis inne i stan ..

( om du/ni har läste typ förr förra inlägget så vet ni nog.. men om du/ni inte har det så cheka det )

sen sov jag hos stina       vi såg typ på film å så...



SÖNDAG... idag har jag spelat sims och vart ute och gått å vart hos stina och nu sitter jag med datorn i knät i syrrans rum..   ..

det var det men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 28 april 2013 10:12

Tjoh! Tänkte bara göra ett skit kort inlägg och säga att jag lever... så ja vi SES

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards