onmywaay

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 17 maj 2013 14:29

Hello! ..

jag tänkte dra igång en frågestund idag just nu!  


så fråga på du kan fråga allt mellan himmel och jord!



NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU


Glömm inte att skriva in er blogg i komentaren för jag kommer nämligen att lotta ut en komentar som jag sedan länkar i ett inlägg ;)




Tävlingen avslutas om cirka 1 vecka ..


SES

Av Alice King yeeh! :3 - 17 maj 2013 13:51

Idag släppte vi ut fjärilarna ;).

Om du har varit inne på min blogg förut kanske du vet att vi har haft larver/fjärilar i skolan ..
Men om du inte har varit inne på min blogg förut så vet du nu ;)
Men vi släppte ut fjärilarna idag och då tänkte jag visa några bilder jag tog :) ..

Av Alice King yeeh! :3 - 17 maj 2013 13:18

Tjohoo just nu är jag på väg hem från skolan..
Tänkte bara säga att det kommer lite bilder på fjärilarna när jag har kommit hem ;)

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards