onmywaay

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 21 maj 2013 20:53

Gjorde ett inlägg i morse där jag skrev att jag skulle in till stan idag och köpa regnjacka.
En lila och liiiite grön vart det ;)

(Ignorera mina fötter )

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 21 maj 2013 20:50

Tjohoo ;)
I ett inlägg jag skrev igår
så skrev jag att jag nog skulle lägga upp en video idag men det vart lite fel så det gick inte att ladda över den.

Men tänkte passa på att säga att det kan bli lite dålig uppdatering rästen av veckan för jag har klassfotboll ( typ vanlig fotboll fast vi i klassen har ett lag också möter vi andra klasser )
Och sen så ska jag på lägerskola och så ska jag till lek&buslandet hehe ..

Och sen på söndagen har vi match.
Bara så att ni vet.

Men det var det så jag hoppas vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 21 maj 2013 20:00

Som ni kanske märkt har jag ändrat lite på bloggen och bytt header   

Tycker ni det blev fint?




Glöm inte frågestunden!

Av Alice King yeeh! :3 - 21 maj 2013 08:02

Tjooho ;) nu ska jag snart gå till skolan, idag ska vi ha musik ^.^
Sen efter skolan ska jag förmodligen in till stan och köpa en regnjacka.

Känner att jag inte riktigt vill gå till skolan efter som jag vaknade mitt i natten eftersom det åskade -.-"
Men nu måste jag gå så vi SES

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards