onmywaay

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 18 juni 2013 16:50

Tagga match nu då :3

Av Alice King yeeh! :3 - 18 juni 2013 15:59

Det här är färgerna vi ska måla lekstugan i :)
Tror faktisk att det blir riktigt awsome :3 YE YE

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 18 juni 2013 14:23

Hej alla rumpnissar! 

trevligt att se er.. (vi får leka att vi ser varandra .. c; )

tänkte att när jag har sagt hej så kan vi börja med det lite tråkigare.. helt enkelt min daag ;)

.. ja .. min syster väckte mig typ 10 och då fixade jag mig och sen åkte vi in till stan för att fika och köpa färg till lekstugan, ( woop woop, LEKAAAAA! )

Men bara så ni vet så är det inte så att vi ska fixa den så att vi kan leka där

utan vi ska fixa den så att vi kan sova där.

Men när vi hade köpt färger åkte vi hem och.. nu sitter jag och skriver detta inlägget..

men jag är inte klar med "min dag" än eftersom klockan typ 5 så har jag match :3 ..

och jag och syrran ska även försöka fixa lekstugan ( måla den ) också ska jag förmodligen beställa en keps ;)

NICE BAJS <3

 men nu ska jag gå och skaffa mig ett liv så vi SES

    

 

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards