onmywaay

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 23 juni 2013 19:30

Hej på er! ;)


detta inlägget är inte riktigt något roligt att läsa ( tror jag.. )

men jag skulle behöva DIN hjälp, ( eller någon annans.. ) men nu till det jag behöver hjälp med,

 ( min iron man fyller år imorgon.. , det är en tjej, och min bästis .. just so you know, men nu ska jag fortsätta berätta varför jag behöver "hjälp" )

Det är så att " iron man " fyller år imorgon

och jag vill ge henne något lite extra så om ni har något förslag på vad jag kan ge henne så SNÄLLA skriv en komentar eller skicka ditt " förslag " till OnMyWaay@gmail.com


så skulle jag bli sjuuuukt glad ( eller typ.. hoppas att hon blir gladast   )

men vi SES



Av Alice King yeeh! :3 - 23 juni 2013 15:06

 

( om jag inte minns fel så är alla skal från fyndiq men jag är inte helt säker )

Av Alice King yeeh! :3 - 23 juni 2013 15:03

 

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards