onmywaay

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 21:17

Tjaah! etta blir inget "roligt" inlägg utan jag tänkte mer berätta/informera/skriva lite info så jaa.. fortsätt läs.



I ett annat inlägg jag gjorde idag så skrev/berättade jag vad jag skulle göra i veckan ..

och det var ju typ 2 saker men jag har kommit fram till liiite fler..

  • TRÄNING TISDAG ONSDAG TORSDAG
  • DOP "KALAS" OCH MATCH..

+ SKOLAN ..

så jag har ganska mycket att göra denna veckan så jag bloggar när jag hinner

eller alldså jag kanske hinner blogga som vanligt men om jag inte gör det så vet ni men jag ska försöka blogga så mycket jag hinner ( Typ )
 
men det var typ det så vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 17:18

Så duktiga!  

Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 16:57

Tjooh! c:

Tänkte berätta lite om dagen .. så då kör vi  


  • SKOLAN
  • GÅ HEM MED STINNAH

Sen tittade vi / spelade dator och filmade en jätte fin film ( nooot )

efter det så gick vi ut och tog kort sen typ åt vi och sen skulle hon gå hem så ja det är typ dit jag har kommit.



DETTA SKA JAG GÖRA DENNA VECKA!...


  • Jag ska på dop.
  • Jag ska ha kalas/pary/disco/fest ..
  • CILLA!!..

SES


GLÖMM INTE FRÅGESTUNDEN! ;)


<3

Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 16:50

Älskar dejj!! c:

Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 15:20

Tjooh just nu gör jag länkbyte med en blogg som heter www.mylifeonline.bloggplatsen.se

så kolla gärna i den så blir hon och jag väldigt glada :).

( Den handlar om hennes liv JAOO )

Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 15:12

Nytt favvo pogram!

Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 08:14

Första dagen i skolan efter lovet nu jaoo ..
Det ska faktiskt bli ganska gött :)

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards