onmywaay

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 13 april 2013 23:20

Hejhej!  för er som har lust att göra ett bloggtest är det bara att klicka på länken här http://www.tidningenjulia.se/test-och-skoj/test/test-70/ så kommer ni dit :).

själv har jag gjort testet och tycker det är jätte kul!  

för er som inte vill göra ett bloggtest så finns det jätte många olika test som man kan göra.

här är länken till sidan för er som vill göra andra test :)

http://www.tidningenjulia.se/test-och-skoj/test/ hoppas ni tycker det är lika kul som jag tycker :) .

Av Alice King yeeh! :3 - 13 april 2013 22:31

MeHejj!  

idag har jag inte bloggt så mycket men det är för att jag inte har haft tid.

men nu sitter jag framför datorn och skriver.. kanske inte när du läser detta men..


Jag har varit på namnkalas bland annat. det var "mysigt" Min Kusin ( mamman till han som skulle döpas )

Sjöng 3 låtar sen var det 2 som läste dikter och sen fick man måla på ett stort papper som ska bli men tavla

och sen åt vi och så fick han ett namn eller hur man nu ska säga..  .


jag har även haft basket match och kalas  så det var kul men nu sitter jag frmför datorn men jag tror nog att jag snart ska gå och lägga mig och läsa ^^.

Men vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 13 april 2013 21:02

Hello :3 tänkte bara göra ett kort inlägg med lite bilder på tårtan min kusin gjorde till " namnkalaset " super snygg! :).

Av Alice King yeeh! :3 - 13 april 2013 06:55

Jag som trodde det hadde börjat bli vår :o ...

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards