onmywaay

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 12 april 2013 14:00

nu sitter jag i sängen och bara hare gött   

igentligen hadde jag tänkt att läsa lite men jag hamnade framför datorn istället...

tänkte bara göra ett inlägg eftersom jag har saknat er! okej igentligen  inte men det låter bra så vi kan väll låtsas?..




Om ni läste inlägget jag gjorde i går så tror jag att jag skrev att jag skulle till stan ( om jag inte har fel ) men så vart det inte..

utan jag ska till karlstad idag istället så det ska nog bli kul ;).


I morgon ska jag på dop eller ja typ det är ett " namnkalas " för alldså han ska inte döpas men han ska få ett namn.. ?.. om ni fattar vad jag menar.. så ja det ska bli kul!  tror jag.... ?


Jag kan även passa på att säga att frågestunden avslutas nästa vecka tyvärr har jag inte fått alls många frågor men någon gång måste den avslutas så då vet ni det men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 12 april 2013 07:30

MJÖLK! <'3

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards