onmywaay

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 16 juli 2013 22:06

 

Vad tycker ni?

själv tycker jag faktiskt om det ganska mycket.

Funderar på att färga det i den färgen                           ( jag har ändrat på ett pogram på datorn )

men jag vet inte om jag ska färga eftersom det kanske inte alls blir den färgen.  

ni får gärna komentera om ni tycker det blev fint och om ni tycker jag borde testa att färga.

men jag hoppas vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 16 juli 2013 16:30

 

   http://we-break-it.bloggplatsen.se/


                                http://we-break-it.bloggplatsen.se/


 http://we-break-it.bloggplatsen.se/

                       


Av Alice King yeeh! :3 - 16 juli 2013 16:04

Tjo bree mannen!  

 i detta inlägget tänkte jag berätta att jag ska till göteborg nästa vecka någon gång ( tror jag )

så jag kanske inte kommer ha så suuuper bra uppdatering så att ni vet.

men jag tror att jag kommer blogga från mobilen rätt så mycket,

men det kanske inte blir så mycket " riktiga " inlägg utan mer så här :

Hej hopp gummisnopp! i dag har jag varit på liseberg.

Ja, ungefär sådär.

men vi kommer bo i min kusins lägenhet ( just so you know ) men nu borde jag nog inte säga så mycket mer..

men jag hoppas att vi ..


                                                  
                       SES



Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards