onmywaay

Alla inlägg under juli 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 31 juli 2013 12:23

Nu sitter jag och myser på balkongen med min nya kopp . 


idag ska jag inte göra något speciellt bara chilla .. vad jag vet iaf, hade tänkt att försöka blogga lite.. kanske baka något

annars vet jag inte.

Men jag tänkte bjuda på bild och låt i detta inlägget så varsegodaaa :)

 


SES


Av Alice King yeeh! :3 - 31 juli 2013 00:02

Hellooo! tänkte börja med att säga " ursäkta för att det inte har varit så bra uppdatering "

men jag hr inte riktigt orkat blogga.

Men i detta inlägget ska jag berätta lite om göteborg fast ganska snabbt.

På Söndagen var vi på frölundatorg hela dagen så det vart endel shoppat    

Och på måndagen var vi på liseberg :) vi hade väldigt tur med vädret!

nästan lite förtur .. eftersom det verkade som hela göteborg skulle gå på liseberg då.

Men på liseberg träffade jag min kompis :)

vi åkte lite karuseller osv..

Och sen på tisdagen var vi på stan hela dagen igen, jag köpte ganska mycket då också

det kommer förmodligen en haul men jag vet inte riktigt.

Men detta var väldigt kort inlägg eftersom jag inte orkar skriva så mycket för klockan är typ 12 och jag gick upp ganska tidigt imorse.

men det kommer nog lite bilder imorgon också :)

men jag hoppas att vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 28 juli 2013 15:45

Idag tänkte jag bjuda på en låt    

summer forever - Megan Nicole ( original song )


fann denna låt i början av sommaren och jag tycker den är helt underbar!

vad tyckte ni?

jaha.

men här har ni länk till låten : http://www.youtube.com/watch?v=BnpA9kjyJJo

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 27 juli 2013 19:45

Tjoo breee!

i detta inlägget tänkte jag tipsa om en sida som säljer smink parfymer hudvårds saker osv..

dem har ett stort " utbud " av saker + att om du köper över 300 :- så får du frå frakt.


själv tycker jag att designen på sidan är väldigt fin och det är lätt att hitta vad man ska ha.

det var nog allt jag hade att säga denna sida.. ja om man inte ska ta det vääldigt långt.

men här har ni länk till sidan : http://www.fleurdesante.se/parfym/romantisk.html

http://www.fleurdesante.se/parfym/romantisk.html

( glömm inte att dem har 20 % rea! men det avslutas i morgon så skynda på! )


Av Alice King yeeh! :3 - 27 juli 2013 16:45

Hej på diiig!

i detta inlägget tänkte jag erbjuda mig att göra headers,

Men bara så att ni vet så är jag inte den som är bääst på att göra headers men jag gör så bra jag kan.

Och om du vill ha en header är allt du behöver göra att skriva en komentar till detta inlägget eller något annat,

 i komentaren ska din bloggadress och dina önskemål stå.

om du vill ha några bilder så kan du skicka dom till Onmywaay@gmail.com

Och ni får självklart komma med förslag om ni kanske tycker att det är fint med rosa och blått eller randigt eller något sådant.

men då vet ni så  jag hoppas vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 27 juli 2013 10:35

Imorgon drar jag till göteborg,

kommer hem på tisadag, just so you know.

men vi ska gå på liseberg också.. tror vi ska gå på måndagen men vet inte riktigt.

ska du till göteborg?

jaha okej...

vet inte riktigt vad du svarade men.. jag svarade iaf på ditt svar.. som jag inte vet var det var..

men, men.

jag ville bara göra ett inlägg och nu fick det handla om göteborg å liseberg..

men nu har jag inget mer att säga eller fråga så....

vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 26 juli 2013 23:49

Holaaa!

om ni läser min blogg ofta kanske ni vet att jag brukar ha  " veckans youtube klipp "

( ni kanske vet det även om ni inte läser min blogg så ofta.. )

men iaf det jag tänkte säga är att jag kommer sluta med det,

men jag kommer lägga in klipp och låtar och så men bra då och då och inte en gång i veckan utan kanske flera gånger i veckan eller inga alls någon vecka,

men då böjar vi nu tycker jag.


vi börjar skiten med IJUSTWANTTOBECOOL " jobbigt läge "     


                                                  
          SES  

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards