onmywaay

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 23 juli 2013 10:29

tjohoo! i detta inlägg tänkte jag tipsa en sida som säljer parfymer saker till hår och kropp.

Det är 20 - 70 %  REA  hela tiden + fri frakt!

Jag själv har tittat lite och har funnit några parfymer som jag vill ha.

Och om ni gillar sidan kan ni även gilla den på facebook :

https://www.facebook.com/Bloomify

men det var allt jag hade att säga om denna underbara sida så ni får gärna checka den.


länk : http://www.bloomify.se/


http://www.bloomify.se/

'

Bloomify

SES


Av Alice King yeeh! :3 - 23 juli 2013 10:17

nu har jag precis vaknat och sitter på balkongen och bloggar.

Idag ska vi bort,

vi ska till några kompisar typ.

men idag så ska jag :

  • städa bilen och tvätta den,
  • packa,
  • blogga,
  • sitta en timme i en bil,
  • BADAAAA

det är typ det jag vet än så länge,

fast jag ska ju typ äta å skita ... men det orkade jag inte skirva med.


men nu ska jag äta frukost och fixa mig.

hopas vi SES


Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards