onmywaay

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 22 juli 2013 22:28

Hej! idag tänke jag tipsa om .. VIAPLAY ..

själv tycker jag att det är gryymt bra, det kanske inte är 500 miljoner filmer att välja på men det finns många filmer.

för mig så funkar det skit bra, använde det senast i lördags då jag och familjen såg en sjukt bra film.

LITE BARN FILMER SOM FINNS PÅ VIAPLAY :

  • LORAX
  • RIO
  • MODIG
  • TUMMELISA

LITE ANDRA FILMER SOM FINNS PÅ VIAPLAY :

  • LOL
  • DUM OCH DUMMARE
  • BATMAN

NI BORDE VÄRKLIGEN CHECKA DERAS SIDA : http://viaplay.se/film?page=27

OM MAN BARA VILL HA TV OCH FILM KOSTAR DET 79 :- I MÅNADEN OCH OM MAN VILL HA

TV FILM OCH SPORT KOSTAR DET 249:- MEN SPORTEN KAN DU ÄVEN SE LIVE FRÅN MOBIL OCH IPAD OSV OSV..

http://viaplay.se/film?page=27


http://viaplay.se/film?page=27


CHECKAAA! så SES VI ;)


Av Alice King yeeh! :3 - 22 juli 2013 22:02

Tjoohoo!

dem flesta som lyssnar på one directon/1Dvet nog att deras nya låt " best song ever "

släpptes idag.

så varsegoda för er som inte redan har hört den, er som älskaaaar den och ni som redan har hört den och inte älskaaaar den.

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 22 juli 2013 10:02

........

förlåt om ni inte gillar kycklingar eller era ben..    


men i detta inlägget hade jag faktiskt inte tänkt att säga förlåt för att jag kallade er kycklingben..

utan jag hade tänkt att säa att idag ska jag till mina kusiner och på tisdag ska jag förmodligen bort och sen på söndagen ska jag ju också bort.

just so you know .

det var det jag skulle säga!

alldså inte just so you know utan att jag ska bort ganska mycket denna vecka och i början av nästa vecka.

men det var allt för detta inlägget så .. jag hoppas att vi SES

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards