onmywaay

Alla inlägg under maj 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 29 maj 2013 20:59



Idag så har vi haft fotbollsmatch  

vi vann med 2´- 1 så det va najjs bajjs!  


Kan inte tänka mig att det snart är sommarlov..

okej jo det kan jag men ändååå!

Det ska bli såå kul!

En sommar med bara fotboll, cilli pilli och vänner!     

AWSOOOOOOOME

..




Detta vart ett väldigt kort inlägg men jag har liksom inget speciellt att säga så ja...


Om du gillade detta inlägget så kan du titta lite längra ner så kanske du finner något roligt! ;)

Hare gött så hoppas jag att vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 29 maj 2013 20:54

Jag är SÅÅ AVENSJUK på dem som har cross ;(

jag vill också ha det!

Bara åka där och se cool ut   

Nää fy blir så sur, varför får inte jag ha det?!


Antar att jag har ganska tur som har kusiner som har cross     ..



Jag tittade lite på crossar och fann en så grymt awsome cross!

GAAH BAAAAAAAA .. ;(

.. ;) ;( ;/ ;(((((

Av Alice King yeeh! :3 - 28 maj 2013 19:43

Yoga yoga ;)

Av Alice King yeeh! :3 - 28 maj 2013 17:46

Helloy ;)

Nu har jag äntligen tagit mig tid till att skriva ett inlägg ( som tar typ 3 minuter att göra .. )

och ja .. jag tänkte skriva ett vanligt random inlägg..


Så ja idag i skolan gick vi in till stan..

och igenom stan två gånger och sen så gick vi hem också..  ..


Det var inte så farligt men att gå den biten bära på tunga ytterkläder i 28 grader det var jobbigt!

Sen var jag ju tvungen att gå hem också ;(

ush blää fy..

Men nu är jag hemma och har inget att klaga på  ..

Senare idag ska jag ha Yoga med mamma..

Vi får se hur det går för när det gäller kroppen känner jag mig som en stel 78 åring ..  

Men nu mst jag skynda mig ut till lilla herr kanin så hoppas jag att vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 27 maj 2013 21:09

Heej :)
Ursäkta att det har varit dålig uppdatering idag men jag har inte riktigt hunnit att blogga.

Det känns så skönt att veta att det snart är sommarlov..

Fast det blir ändå lite stressigt om man tänker på allt man vill och ska göra innan sommarlovet!

Jag är ändå lite spend och vill att det ska bli sommar eftersom att efter sommaren börjar jag fyran..
Men jag måste också lämna en av dem bästa fröknarna i hela världen ;(

Men det var allt så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 26 maj 2013 18:27

Hej!

Idag har jag spelat match,

vi förlorade med 2 - 1 men själv tyckte jag att det var ganska bra gjort eftersom det var mer än 30 grader ute ..  


Men nu sitter jag ute på balkongen med datorn i knät och väntar på maat  

Vi har även "firat" mamma idag eftersom det är morsdag som jag tror dem flesta vet..


Men  på lördag ska jag förmodligen till sommarstugan    

det är riktigt skönt att vara där och bara fiska spela fotboll bada och sola ;)

Jag ska nog försöka få med en kompis dit..

Stina är inte riktigt den som INTE vill med.

men nu ska jag hitta på något att göra så hoppas jag att vi SES :)



Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards