onmywaay

Alla inlägg under maj 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 7 maj 2013 14:10

 Tjohahihehr.. nu har jag kommit hem från skolan ( för typ en timme sedan... )

men jag tänkte iaf göra ett tråkigt blogg inlägg!   ..


KONSERT..

imorgon åker man på 1D konsert    AWSOME ..

taggar som en apa som ätit 30966 bananer!  

JAHOO JAHOO JAHOO JAHOOO JAHOOOOOOOOOOOOOOOO YEEEH BABY.


SKOLAN..


Idag i skolan hade vi då drama å svenska å lite annat skit..


Draman: på draman hade vi typ lite övningar med vår lärarstudent Freja .. :)

dääh  va nice..

vi skrev en saga på ett lite annorlunda sätt men om vi får med texten hem på måndag kanske jag kan göra ett inlägg med texten.. KANSKE ( den var inte så fin. )..


nu kände jag för att byta färg  till blått!   .. yeeh

senare idag ska jag packa tills imorgon och sen så ska vi handla lite också ;)

det är det jag vet men sen ska jag väll antagligen tare chill i pilli grilli ..





TÄVLINGEN: Jag tänkte bara lägga till en grej och det är att vinnaren får en länkning på min blogg.. Kul.. ( eller? )..



Sätt på din grill och tare chill så ses vi ;)


Banan!

Hey

Av Alice King yeeh! :3 - 6 maj 2013 20:27

Tänkte bara visa mitt nya skal :3
Jag tror det är från MiniInTheBox
Men jag är inte säker..
Men det var bara det jag ville visa så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 6 maj 2013 20:01

Tjoolahopp.. Nu har jag kommit hem från träningen och sitter och äter ^.^.
Idag så var min kompis med mig hem
Så om ni undrar varför jag inte har bloggat idag så vet ni nu iaf ;).

Imorgon i skolan har vi
Svenska, musik, drama, osv så det ska bli nice .. Men det var det jag komm på nu så hare gött så antar jag att vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 5 maj 2013 21:35


Från om med du öppnar detta cp brevet, kommer du bli kysst på munnen av ditt livs största kärlek innan sommarlovets slut om du inte bryter denna kedjan och imorgon blir den bästa dagen i ditt liv. Om du inte skickar detta mess till minst 10 personer innan 00.00 inatt kommer det ligga en förbannelse över dig.. så sätt igång! (skickad, skicka vidare!)men du får inte skicka till mig igen!??




Har man inget att göra så blir det såhär..

Av Alice King yeeh! :3 - 5 maj 2013 21:18

tandborsten i ögat igen.. kan man få en applåd??..

ett tips borsta INTE tänderna när du är riktigt glad och spidad.. det gör ont    ..



imorgon är det skola igen.. kul.. ( eller inte.. ) men man får väll tänka att det bara är 2 dagar och sen ska man ju faktiskt på ONE DIRECTION KONSERT yeeeh längtar så sjuuuuukt mycket    ..



INFORMATION


Som jag skrev typ 3 cm upp i detta inlägg så ska jag på ONE DIRECTION KONSERT på onsdag/torsdag så jag vet inte om jag kommer kunna blogga då så att ni vet .. men om det inte går så kommer jag blogga när jag kommer hem igen  


nu ska jag försöka sova.. det tar typ en timme så .. vi SES





Av Alice King yeeh! :3 - 5 maj 2013 18:00

Tjoooooooh ..
Nu har jag precis kommit hem från Stina.. Vi typ gjorde en film gungade och hade tråkigt ;) ..
Men nu ska jag byta om och sen ska jag dra mig ut och springa.. Men jag ska försöka blogga liiiiite igen sen men vi får se hur det blir men vi SES

SOL

Av Alice King yeeh! :3 - 5 maj 2013 12:28

Tjooh! Nu är jag hemma igen efter en awsome kväll med dem bästa! ;)
Vi gjorde typ filmer och pratade å såg på film ^.^ så det var nice.

När jag gick ut förut fick jag en liten hjärtattack ..
Det ä ju skiiiit varmt ute!!
Så nu sitter jag ute och steker ;) men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 4 maj 2013 16:18

Hey tänkte bara göra ett liiiiitet inlägg och säga att jag förmodligen inte kommer blogga ikväll för jag är inte hemma.. :)
Men jag ville bara att ni skulle veta det men vi SES

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards