onmywaay

Alla inlägg under maj 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 21 maj 2013 08:02

Tjooho ;) nu ska jag snart gå till skolan, idag ska vi ha musik ^.^
Sen efter skolan ska jag förmodligen in till stan och köpa en regnjacka.

Känner att jag inte riktigt vill gå till skolan efter som jag vaknade mitt i natten eftersom det åskade -.-"
Men nu måste jag gå så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 20 maj 2013 21:25

Ursäkta att jag inte har bloggat idag..
Men jag har gjort en video som kommer upp imorgon ( tror jag )
(: så ja nu vet ni det så jag hoppas att vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 20 maj 2013 16:54

Känner mig grymt taggad för en träning i spöregn .. ... :/

Av Alice King yeeh! :3 - 20 maj 2013 07:43

Hej alla potatisar!
Tänkte göra ett kort inlägg och säga att jag nog inte kommer hinna blogga på torsdag
För jag ska på lägerskola med klassen ..
Men bara så att ni inte blir arga
:D .. ...
Men nu ska jag till skolan så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 19 maj 2013 20:22

SAKER JAG OCH MIN SYSTER SKA GÖRA INNAN SOMMARLOVET ÄR SLUT :

  •  Sova på balkongen.
  • Sova på studsmattan.
  • Fixa lekstugan. ( vi ska fixa så man kan sova där )  
  • Sova i lekstugan :D .
  • Ha vattenkrig.
  • Bada i regnet.
  • Fixa hos todd. ( Vår kanin )
  • Göra efterrättspizza.
  • Bada efter klockan 23:00   ..
  • Äta en hel gurka själv .   
  • Bada i sjön med kläder.
  • Sova under bar himmel.
  • Sova i tält.
  • Göra om ett klädesplagg.
  • Ha krig mot myror   .
  • Äta tre glassar på en dag.
  • Ätit planterade morötter..  
  • Handla själva.
  • Haft fotodag.

Det var det vi ska göra innan sommarlovet är slut ;) ...

Av Alice King yeeh! :3 - 19 maj 2013 19:23


  ....






Om jag får mer än 15 frågor får ni välja en challenge jag ska göra..

Av Alice King yeeh! :3 - 19 maj 2013 15:29

Pyssel ned syrran nu då :3

Av Alice King yeeh! :3 - 18 maj 2013 21:38

Jag tror bakrundsdansarna
I melodi 6 ( Belgium )
Har mensvärk ;O ...

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards