onmywaay

Alla inlägg under maj 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 15 maj 2013 20:23

Nu tänkte jag berätta vilken som vann mini tävlingen!  ,

ursäkta att det har tagit så lång tid.. men nu ska jag avslöja den stora hemligheten.. .. Vinnaren är 

                          

                                 FANNY!


Grattis jag mailar dig så snart så möjligt.


Kolla gärna in hennes blogg länk finns här : www.frallan01.bloggplatsen.se   .

Hon är en helt underbar tjej på 11 år som bloggar om sitt liv och vardagen

jag tycker hennes blogg värkligen är värd att läsa så bara klicka på länken

NU NU NU!




SES

Av Alice King yeeh! :3 - 14 maj 2013 17:23

Tjohooo,

Tänkte berätta lite kort och tråkigt om min dag .. :)

Först var jag i skolan .. ( som vanligt )

sen så följde min kompis med mig hem och vi spelade dator .. ^^

och typ hoppade studsmatta och var ute.. sen ringde stina och då kom hon också  

och då hoppade vi mer studsmatta och då råkade jag göra rumpstuds utanför studsmattan så jag typ trillade ner..

AJ  ..

men sen såg vi typ på tv och bara chillade ;) ...

och nu sitter jag i soffan och väntar på att maten ska bli klaaar ;)

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 14 maj 2013 17:12

Hey ;)
Om du. har läst några av mina äldre inlägg så vet ni kanske att vi har haft larver i skolan och nu har dem blivit fjärilar så jag tänkte visa lite bilder jag tog på dem förut idag :3

Av Alice King yeeh! :3 - 13 maj 2013 15:40

Tjooohoo just nu sitter jag ute på balkongen och spelar Bamse memori med Stina ;)

Av Alice King yeeh! :3 - 12 maj 2013 18:28

Hej :),
I något inlägg jag skrev i går ( tror jag )
så skrev jag att vi hade bakat och då tog jag 2 kort .. Och då tänkte jag att jag kunde visa hur de vart :3

MARÄNGER :3

Av Alice King yeeh! :3 - 12 maj 2013 18:24

Tjohooo ;),
Om du läste dom typ 2 senaste inläggen vet ni nog att jag har spelat match idag :3..
Men det gick inte så bra..
Vi förlorade med 3 - 1 ;((( ush fy blää .








Av Alice King yeeh! :3 - 12 maj 2013 00:28

Ursäkta att jag inte bloggar men jag har haft en kompis här och hon gick hem typ klockan 10 .. Så ja



MIN DAG :
Först gjorde jag mig i årdning och så .. sen kom min kompis och vi gjorde en låt... den vart bra.. .. .. .......
sen bakade vi. Och efter det körde vi något bollkrocket ( stav )
Och 2 andra grejer som jag inte vet vad det heter.. Sen sätta jag syrran och min kompis upp studsmattan ;) ^.^ .
Sen skulle vi handla och sen så kom min syrras kompis och sen hände det en liten grej som jag inte vill berätta och så men.. Ni förstår att jag inte riktigt har hunnit ( hoppas jag ) .

INFORMATION :
Tänkte passa på att säga att..
1 : som ni kanske märkt har jag slutat med 20 dagars .. Tyvärr.

2 : Jag tror inte jag hinner blogga imorgon för jag har fotbollsmatch ..
Men jag hinner säker efter matchen men .. Bara så ni vet.

Hoppas vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 10 maj 2013 21:00



HAHAH, dessa videos kan jag se 246 gånger och skrattar lika mycket varje gång..  

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards