onmywaay

Alla inlägg under juni 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 27 juni 2013 18:11

Hej på dig! ;)

Jag tänke att eftersom jag inte har något att göra så erbjuder jag mig själv till att fixa headers ( jag är inte bäst på det då men.. )


Men om ni vill ha en header så kan ni skriva en komentar till detta inlägget så kan jag fixa det.

Men detta är bara för idag!

Och det du behöver göra är ..

  • Skriva en komentar att du vill ha en header,
  • skicka bilder som du vill ha på headern till min mail Onmywaay@gmail.com

det är det du behöver göra men om du vet ungefär vad du vill ha för tema eller så kan du gärna försöka förklara det i mailet :)

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 26 juni 2013 17:12

Holaa! Nu har jag shoppat klart för idag, det vart 3 saker ( bild finns )


Dess utom regnar det ush,
Jag vill ha SOL ;(
Men jag hade igentligen inte tänkt att skriva så mycket utan bara visa vad jag har köpt.. Så varsegoda ;)

Smily tröjan : 75:- REA på H&M
Blommig tröja: 99 :- på H&M
Örhängen : 79 :- på Rusta
SES

Av Alice King yeeh! :3 - 26 juni 2013 11:32

Shopping med mamma syrran å kusinerna idag ^.-
( kanske inte hinner blogga så mycket idag )
SES

Av Alice King yeeh! :3 - 25 juni 2013 20:07

Satt och tittade på mina videos och bilder på mobilen då jag fann denna videon.. ..


  vi SES
 

Av Alice King yeeh! :3 - 25 juni 2013 10:27

Bellman, tysken och ryssen skulle tävla om en vacker dam.
Den som hoppade ner från det höga berget och överlevde, fick gifta sig med damen.
Tysken hoppade först och dog.
Sedan hoppade ryssen och dog också.
Men Bellman tittade på damen och sa:
- Damerna först.



Bellman bodde på tredje våningen i ett hus. Han stod på balkongen och rakade sig. Plötsligt tappade han rakhyveln. Gubben som bodde på andra våningen stod just och pinkade ut från balkongen. Bellmans rakblad skar av snoppen på honom. Efter en stund sa tanten på balkongen på första våningen:
- Tack gode Gud för prinskorven!



En gång satt Ulla och Bellman på en bänk och tittade på två fåglar som satt på en gren och pussades.
Då sa Ulla:
- Varför kan inte vi göra så där?
Bellman svarade:
- Äsch, grenen håller inte för oss!



Bellman gick till drottningen och sa att han slog vad om femtio kronor att drottningen hade ett födelsemärke på vänstra skinkan. På det svarade drottningen:
- Det var lättförtjänta pengar!
Drottningen drog upp klänningen och drog ner byxorna.
- Nu förlorade du femtio kronor, Bellman!
- Ja det gjorde jag, sa Bellman, men titta i det där fönstret. Där står kungen - och jag slog vad med honom om tusen kronor att drottningen skulle visa arslet för mig



Bellman satt hemma och tittade på fotboll då hans fru kom in och frågade vad det stod.
- 3-0 till Sverige, sa Bellman.
- Oj, vilka är det som har gjort mål? sa frugan och slog sig ner i soffan.
- Det var Andersson och två andra som hette Repris.



Bellman och en rysk och en tysk skulle gå genom en spöktunnel.
Den som vågade gå igenom hela tunneln skulle få önska sej något av en häxa.
Först gick ryssen in, men bara efter ett par meter vände han och kom utspringande, vit i ansiktet.
Sen gick tysken in. Han vågade gå lite längre, men sen kom han också utrusande, vettskrämd.
Till sist skulle Bellman gå in och han blev också mycket rädd, men han klarade av att gå igenom hela spöktunneln.
När häxan frågade vad han önskade sej, svarade Bellman:
- Ett par rena kalsonger!

vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 24 juni 2013 16:01

En tjej försökte bjuda ut en kille

Tjejen: vill du gå ut med mig?
Killen: Nej!
Tjejen: hörde du ens vad jag sa?
Killen: vill du gå ut med mig?
Tjejen: JA!



Killen : Dina tänder är som stjärnor
Tjejen: Tack .
Killen : Dem är gula och långt ifrån varandra.



Killen : Fina tänder du har.
Tjejen: Tack .
Killen : De påminner mig om en låt.
Tjejen: Vilken ?
Killen : Black and Yellow




Jag är ingen rasist, jag är pianist, jag trycker ner både vita och svarta.


Erik sa till sin pappa:
- När jag blir stor ska jag gifta mig med farmor.
Pappa:
- Det kan du väl inte göra? Det är ju min mamma.
Erik:
- Men du gifte ju dig med min mamma!


Har jag dålig humor eller var det där riktigt roligt?


Av Alice King yeeh! :3 - 24 juni 2013 00:15

Antingen har jag väldigt dålig humor eller så är det här väldigt roligt..

Ursäkta att inte alla bokstäver är med i alla ord ;/

Av Alice King yeeh! :3 - 23 juni 2013 19:30

Hej på er! ;)


detta inlägget är inte riktigt något roligt att läsa ( tror jag.. )

men jag skulle behöva DIN hjälp, ( eller någon annans.. ) men nu till det jag behöver hjälp med,

 ( min iron man fyller år imorgon.. , det är en tjej, och min bästis .. just so you know, men nu ska jag fortsätta berätta varför jag behöver "hjälp" )

Det är så att " iron man " fyller år imorgon

och jag vill ge henne något lite extra så om ni har något förslag på vad jag kan ge henne så SNÄLLA skriv en komentar eller skicka ditt " förslag " till OnMyWaay@gmail.com


så skulle jag bli sjuuuukt glad ( eller typ.. hoppas att hon blir gladast   )

men vi SES



Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards