onmywaay

Alla inlägg under juni 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 12 juni 2013 21:59

Hejsaaaaan!
Idag har jag tyvärr inte hunnit blogga så mycket eftersom jag har haft lite att göra.
Men ett kort förut hann jag ju faktiskt ;)

Men jag tänkte slänga in några bilder eftersom jag och syrran bakade förut .. Och då tänkte jag visa hur det blev.
( det är kärleksmums men vi ska skära den i bitar, just so you know c; )
Men nu ska jag försöka sova så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 12 juni 2013 13:27

Tjaahoohii!
Idag var det sista dagen i 3:an för mig ^.^ såå skönt! WOHOO
Men nu ska jag leta efter blogg inspiration och vila så.. Vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 11 juni 2013 18:27

Väntar på the buss..

Av Alice King yeeh! :3 - 11 juni 2013 16:44

Tjooohoo tänkte slänga in lite bilder på det jag köpte förut,

Av Alice King yeeh! :3 - 11 juni 2013 13:50

Hola!
Nu sitter jag ute på balkongen och väntar på att pappa ska komma hem och sjusa mig till tandläkaren..
Ush, jag HATAR tandläkaren med alla frågor och dödsfällor dem har!
Men om jag överlever så ska jag och mamma till intersport sen
Och köpa vattenflaska och en " väska"
Men nu ska jag byta till ett vanligare och roligare ämne ( för mig iaf )
Och det är såklart SOMMARLOOOV!
Imorgon får vi sommarlov ^.^ !!
Det ska bli såååå skönt.
Men om ni har läst några av mina tidigare inlägg så kanske ni vet att jag / klassen ska byta fröken i 4:an
Och vår nya fröken var och hälsade på oss idag :)
Hon var ganska så snäll ..
Eller alldså vi hann inte att prata med henne så mycket.
Men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 10 juni 2013 19:58

will.i.am : This Is Love   ( lyrics )


 

Biffy Clyro : Black Chandelier

Av Alice King yeeh! :3 - 10 juni 2013 14:12

Hajj! ;)
Nu sitter jag ute i en stol och tittar på min hund.. Han gör liksom inget ..
Han bara ligger i gräset och ser så nöjd ut ..

Känner att studsmattan blir nästa stopp för mig ^.-
Men vi SES

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards