onmywaay

Alla inlägg under juni 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 17 juni 2013 11:47

Hejhej! Nu är cupen slut,
Vi kom trea som jag kanske skrev i typ förra inlägget.. ( vet inte riktigt men jag tror det)
Men nu ska jag försöka börja blogga som vanligt igen :)YE YE
Men som vanligt så har jag inget mer att säga men ni får en bild på vad jag har på mig.. Eller två ..

Av Alice King yeeh! :3 - 15 juni 2013 18:35

Hey!
Igår var det någon typ parad skit på stan..
Ni vet när alla studenter går i klänningar och typ fina kläder..
Eller som jag hoppas att ni fattade har inte killarna klänning..
Men iaf jag tänkte visa några bilder.. Så om ni vill kan ni ju titta på dem.. ..

Så ja.. Det var några bilder men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 15 juni 2013 18:29

Hey! Just nu sitter jag i sängen med mobilen upptryckt i ansiktet och väntar på lilla Stina :)
...

Alldså jag har inget att säga..
Typ..
Men .. Vi ligger trea i cupen ( av lagen i vår ålder som ä tjejer )
.. Alldså bläää buu yeeee yeeee
Eftersom jag inte har något att säga så tänker jag inte skriva massa onödiga saker utan jag ska gå och skaffa mig ett liv..
Så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 14 juni 2013 15:19

Holaa! :)
Nu har jag spelat klart för idag .. :)
Det gick ganska bra,
Vi ligger delad etta ( i min åldersgrupp )
Så det ä nice ;)
Ska snart in och titta på lite matcher och sen ska jag hem och mysaa <3
Men det var allt jag hade att säga i detta tråkigt inlägg så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 14 juni 2013 08:44

Bara en kvart kvaaaar <3
Önska mig lycka till!
Och om du gjorde det så älskar jag dig! ( inte onödigt mycket bara.. )

Av Alice King yeeh! :3 - 13 juni 2013 22:27

Längtar så sjukt mycket!
WOHOO..
Men nu ska jag sova så Godnatt!

Av Alice King yeeh! :3 - 13 juni 2013 12:33

Holaa! ;)
Jag kom hem från skolavslutningen för typ en timme sedan .. Det är skönt att veta att man har sommarlov :)
Det enda var att det var en blöt skolavslutning.
Men just nu sitter jag och väntar på mina kusiner för vi ska åka till mormor och äta och sen ska vi till badhuset .. Och bada.. heh
Men jag kanske bloggar mer sen men i morgon och på lördag och på söndag så har jag cup så jag kanske inte hinner blogga
Men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 13 juni 2013 09:00

Nu äre dax för skolavslutningen :)
YE YE ;)

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards