onmywaay

Alla inlägg under juni 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 4 juni 2013 19:44

Har ni hört MangeMakers nya låt?

( Inte En Krona ) om inte klicka på play här nere ;)


Och om du gillade den låten och Monopol så klicka på play knappen här neranför ;)


SES

Av Alice King yeeh! :3 - 4 juni 2013 15:14

Ursäkta för dålig uppdatering dem senaste dagarna men jag har liksom lite fullt upp ( fast .. aa.. typ... )

Men under sommarlovet så ska jag försöka uppdatera bättre ;)

( det är ju bara 9 dagar kvaar  )

Ni får JÄÄÄÄTTE JÄÄÄTTE GÄRNA komma med förslag på vad jag kan blogga om! det skulle underlätta lite ;) ..




Men just nu har jag ganska tråkigt för min kompis har precis åkt hem och jag sitter ute och bloggar medans jag vet att jag snart måste städa mitt rumm ... ;(

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

men nu måste jag ta tag i lite saker men vi SES



Av Alice King yeeh! :3 - 3 juni 2013 21:05

Hejjj! Tyvärr har jag inte hunnit blogga idag för jag har varit i skolan sen var Stina med mig hem sen var det träning och efter det så tittade jag på en match :)


Jag har försökt att ladda upp videon men det går inte ;(
Det tar bara år för det att ladda men videon kommer ändå inte upp.
Men jag har inte något mer att sägaa så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 2 juni 2013 20:29

Hej! ursäkta att jag inte har bloggat idag men jag har varit i karlstad och köpt lite saker till skolavslutningnen ;)

Jag filmade lite av  när vi åkte dit och när vi var där och så men det var inte alls mycket.

Men åller på att ladda upp videon just nu men det är SÅÅÅ trögt så den kanske inte kommer upp just idag.

Men det var en lyckad dag,

jag fann dem kläderna jag ville ha + lite till     



Föresten vad tycker ni om den nya headern??

( akrunden är inte så fin men jag ska fixa det )


Men vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 1 juni 2013 18:47

Hej! Nu har jag precis kommit hem efter en tur på stranden med syrran å buddha ( min hund :D )
Det var faktiskt relativt varmt i vattnet.
Kanske blir det att bada snart ^.^
Men här kommer lite bilder ;)

Av Alice King yeeh! :3 - 1 juni 2013 11:36

Hej! Just nu sitter jag och väntar på att min syster ska bli klar så vi kan dra in till stan ;)
Det är typ lite rea och så idag :)
Men jag tänkte bara visa mina kläder osv .. Så ja varsegoda :D ..

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards