onmywaay

Alla inlägg under april 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 22 april 2013 20:44

Lite lite lite bilder

Av Alice King yeeh! :3 - 22 april 2013 20:38

Hej mina kära vänner! :3
Detta är ett väldigt onödigt inlägg eftersom jag som vanligt inte har något speciellt att säga..
Men nu har jag iaf kommit hem från träningen.
I något inlägg jag skrev typ igår.. ( tror jag) att jag skrev att vi skulle få våra larver/fjärilar men det blev inte idag utan det blir i morgon istället :).
( cool bild?? )
Men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 22 april 2013 17:27

Min favorit bok/film : Min favorit bok är Sorgfjäril den är super bra!

Min favorit film är :  Jag saknar dig twiligt filmerna.

det är det jag kommer på just nu men jag gillar måånga måånga mer!.

det var dagens så vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 22 april 2013 17:19

Tjooh! idag har jag vart hos stina  ,

vi spelade sims typ i 3 timmar :D det va kul!

nu sitter jag i soffan och taggar inför träning.


på Fredag kommer Stina hit för hon ska sova här

vi ska typ spela sims och GT ( GThotel.org ) och äta godis! :).

men det var det så vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 22 april 2013 07:23

Tjooh! nu sitter jag framför datorn och chillar lite innan jag ska dra till skolan yeeh!  

idag kaaaasnske vi ska få fjärilar (i skolan) som vi typ ska ta hand om och så men det är inte säkert att vi får dem idag men jag hoppas :).

men nu har jag som vanligt inget att säga så vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 21 april 2013 21:03

HAHA SÅ SKÖN!  

Av Alice King yeeh! :3 - 21 april 2013 18:15

Hej! :) nu tänkte jag avsluta frågestunden som jag skulle gjort i fredags men inte hann.. så då kör vi...


1. Några bra elle dåliga egenskaper : Jag biter på naglarna, Ibland kan jag bara börja dansa, Jag gillar att lägga upp benet på köksbänken :O.


2. Favorit pogram : Familjen annorlunda, BAMSE! <3, Top model, Idol  m.m .


3. Din favorit bloggare/vloggare : Clara Henry, Simon Lusetti, Misslisibell, och typ 20 till men orka skriva ;D .


4. Varför började du blogga? : Jag har bloggat sen jag var ungefär 8 på massa olika bloggar.

men jag tyckte helt enkelt att det värkade kul.



Tack för alla frågor,


ni kan fortsätta fråga så kommer det med i nästa frågestund!  


SES!

Av Alice King yeeh! :3 - 21 april 2013 13:02

Något jag int gillar : Ormar! ;/ ush jag "hatar" ormar .

Vänner som går bakom ens rygg och snackar skit.. ;/ .


så det var dagens lilla sak...... heh.....

vi SES

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards