onmywaay

Alla inlägg under april 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 4 april 2013 11:00

Resultat för att sova med flätor.. :/
Inte så jag ville ha det men men..

Av Alice King yeeh! :3 - 3 april 2013 20:17

Hello! :)

Då har man varit på fotbolls träning då fett najs yeeh!  

så nu ska jag inte göra något speciellt kanske tona håret men vet inte om jag orkar i dag .. :/

ska kanske fixa lite med bloggen men vi får se .. eller iaf jag får se :).

SES JAAO

Av Alice King yeeh! :3 - 3 april 2013 16:56

Hellu! Nu har vi kommit hem från stan
Jag köpte en toning och 2 klubbor :3.
I kväll är det fotbolls träning :))) så de ska bli nice men först tänkte jag tare chill och se på tv :).

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 3 april 2013 15:04

Missade bussen ge mig en stor fet applåd!,
Då äre bara att vänta en halvtimme då :/,

Av Alice King yeeh! :3 - 3 april 2013 13:00

Haha grym viktor! :D

Av Alice King yeeh! :3 - 3 april 2013 12:18

Jag vaknade typ halv 11 och nu sitter jag i soffan och spelar dator ^^ busig flickah ( not )
Senare idag blire stan med syrran jaO
Men först ska man äta och gå ut med hunden :).

Jag har även fixat headern YEEH ( stav) vart ganska nöjd så det var ju bra :).
SES YEEH

Av Alice King yeeh! :3 - 2 april 2013 22:58

Godnatt mina kära läsare hoppas ni har haft en underbar dag!



Nice broo c;

Av Alice King yeeh! :3 - 2 april 2013 22:41

Haay! :)
Detta är mitt första inlägg! Yeey kan man få en applåd?? .. Tack om du klappade dina fina händer :3.
I detta inlägg tänkte jag också säga att istället för att lämna taskiga kommentarer så kan ni väll bara skita i att gå in på min blogg! För ni slösar bara 20 sekunder av ert liv på att skriva något som bara är korkat och dumt, detta är min blogg mitt liv och mina ord :).

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards