onmywaay

Alla inlägg under april 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 15:12

Nytt favvo pogram!

Av Alice King yeeh! :3 - 8 april 2013 08:14

Första dagen i skolan efter lovet nu jaoo ..
Det ska faktiskt bli ganska gött :)

Av Alice King yeeh! :3 - 7 april 2013 16:49

Tjooh! ;)

tänkte bara göra ett kort inlägg och skriva lite om en blogg som heter www.linntoren.bloggplatsen.se

hon har en tävling just nu så kolla in den så blir hon nog väldigt glad,

hon är även suuper duktig på att ta bilder och har en väldigt fin blogg.

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 7 april 2013 16:13

 Har gjort 3 colage ( stav )

vart inte så jätte nöjd men eftersom jag inte bloggat särskilt mycket idag :/.

Hoppas ni tycker det är finare än vad jag tycker iaf .  

Av Alice King yeeh! :3 - 7 april 2013 13:11

jag tänkte bara göra ett suuper kort inlägg och säga TACK!  

för alla fina komentarer och även till er som tar er tid att läsa min blogg! <3

blir sjuukt glad!

SES

Av Alice King yeeh! :3 - 6 april 2013 21:49

FET OCH FINNIG HY....



Gör såhär: Mosa sex jorgubbar med tre matskedar äppelvinäger.

låt det stå i rumstemperatur i en timme.

sila bort överbliven vinäger.

fukta ansiktet och smörj in masken, låt verka i högst 20 minuter.



TORR HY............



Gör såhär: Mosa en banan.. tillsätt 1-2 matskedar honung, tillsätt ytterligare 4-6 matskedar honung

för att få en lagom konsistens,

avsluta med att tillsätta liiite vatten om det behövs.

fukta ansiktet och massera in masken och låt det verka i högst 20 minuter.  


Av Alice King yeeh! :3 - 6 april 2013 21:24

Nu sitter jag framför tv:n och äter mitt gammla favorit godis
Den drickande och äpplet med något skit i älskaade jag när jag var mindre .
Det var väll inte så mycket mer jag ville säga så vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 6 april 2013 14:47

Hello ;)

Idag har jag varit i stan (IGEN) med min kära syster  

Jag köpte inte något till mig själv men en present vart det eftersom min kompis har " kalas" idag så får hon ett par örhängen och ett halsband :)           ( hon läser inte min blogg JUST SO YOU KNOW )

om ni såg förra inlägget så har jag en frågestund just nu så FRÅGA PÅ BARA! så blir jag sjukt glad :).

det kommer ng ett blogg inlägg senare idag också JUST SO YOU KNOW  

SES


Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards