onmywaay

Alla inlägg under april 2013

Av Alice King yeeh! :3 - 20 april 2013 15:06

Hello! :) ursäkta att jag inte har bloggat så mycket men jag har sovit hos min kompis och sen var vi på stan :) <3
Nu ligger vi i solen och hare gött men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 19 april 2013 15:29

Tänkte bara påminna om att frågestunden avslutas i dag


så det är bara att fråga på NU NU NU NU NU NU!


så blir jag suuper duper suuper duper glad!  


men nu kan komentera detta inlägg eller bara något inlägg :).




Och glömm inte att om jag får många frågor gör


jag kanske en video och svarar på frågorna.

Av Alice King yeeh! :3 - 19 april 2013 15:12

JA DET ÄR FREDAG!   ÄNTLIGEN!


I skolan idag hadde vi " prov " ush. vi skulle typ skriva om en drömm.. :/ ....

men nu sitter jag iaf i soffan med min kära vänn!   

tänkte göra en 20 dagars ( dag 4 asså ) men jag fattade inte den så jag får fråga pappa när han kommer hem.. ;)

det var det jag hade att säga så vi SES


Av Alice King yeeh! :3 - 18 april 2013 17:38

Min mat :)

Av Alice King yeeh! :3 - 18 april 2013 16:52

Idag har jag varit med stina vi gjorde inget speciellt men vi hadde tänkt att göra dip day men vi hann aldrig så det blir förmodligen till hälgen    .

men jag har typ inget att säga så det var detta inlägget och snälla KOMENTERA VAD NI VILL ATT JAG SKA SKRIVA OM!

det ka vara allt från A - Ö !




Av Alice King yeeh! :3 - 17 april 2013 20:38

Hej! :3
Tänkte köra en liten Alice tipsar :)
1: dessa böcker dem båda är sjukt spännande och har en bra handling, dem är skrivna av samma författare ( Ingelin Angerborn ) dem finns att låna på dem flesta bibliotek.

2: denna krämen från nivea är sjukt bra mot torr hud och huden blir mjuk.
Den finns att köpa på Ica
( Vad jag vet men den finns säkert på andra ställen också )

Det var det men vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 17 april 2013 15:20

 Tjooh! jag har ju en 20 dagars på min blogg  och dag 2 så var det min familj men min familj vill inte vara med på bloggen men jag kommer skiva lite och sen visa 3 bilder :).


DAG 2

Min familj " består " av mig min mamma min pappa och mina 2 syskon eller en av dem är ett halv syskon men jag säger syskon  

jag är minst i familjen.

jag har även 2 djur en kanin och en hund

hunden heter Buddha och kaninen heter Todd

Nu får ni 3 bilder

en på mig en på min kanin och såklar en på min hund    

 

   

Vi SES

Av Alice King yeeh! :3 - 16 april 2013 20:49

Tjooh! ;)
Just nu sitter jag i sängen och ska läsa en skit bra bok ^^.
Jag kom hem från Stina för typ en halvtimme sedan vi var ute och sprang och sen såg vi på något program på datorn.
När vi var ute och sprang såg vi en liten räv
Den var sååååå söt! :3
Men nu ska jag läsa så vi SES

Sök i bloggen

Presentation


Tjohoo! ;) jag är en jäwligt uppkäftig tjej på 10 år som gillar att vara med vänner och att sporta.
Själv tycker jag att det borde finnas mer seriefigurer med mustach.

OnMyWaay@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest med hösten?
 höstloooov.
 att det snart är jul.
 allafärger.
 jag gillar bara hösten.
 allt.
 inget.
 jagfyllerårpåhösten.
 att man får ta på sig tjocka kläder.
 JAGHATARHÖSTEN.
 inget av alternativen.

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

klocka

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Hej

Cute Bow Cursor

Tiny Hand With Purple Heart

bloggerfy

viaplay jaaooo.

parfymer

bellbox

fleurdesante


Ovido - Quiz & Flashcards